משלוח חינם בקניה מעל 249 ש”ח

1

איך לצלם תמונה באיכות גבוהה ולהדפיס אותה על מגנט?

המאמר הזה הוא מאמר חובה לאלה, שרוצים להוציא את התמונות הקסומות מהסמארטפון, למגנט אותם, להפוך אותם לפוטובלוק או לפתח לתמונת קיר ענקית. לקראת חג הסוכות החלטנו במגנה לאסוף מצלמים מקצוענים את הטיפים החשובים ביותר, שיסייעו לכם לדייק ולשפר באופן משמעותי את הצילומים שלכם.

הרקע לתמונה

שימו לב לרקע שעליו אתם מצלמים את האובייקט. אם צילמתם את הילד שלכם וברקע יהיו אובייקטים שמושכים את העין, סביר להניח שבתוצאה הסופית הפוקוס לא יהיה על הילד. אם הילד הוא נושא התמונה, אז דאגו לרקע משלים ולא כזה שימשוך את העין יתר על המידה. 

היחס בין הרקע לנושא הצילום

וודאו שהאדם או האובייקט שאותו אתם רוצים לצלם בולט לעין וברור על הרקע בו הוא מצולם. נסו למקם את נושא התמונה תוך ניגוד צבעים. לצלם תפוח ירוק על רקע של דשא עלול לפגוע בבולטות של התפוח.

חדות התמונה

“אחת המכשלות הגדולות ביותר היא בפוקוס”, הסביר אחד הצלמים. “לעיתים אנחנו נוטים לשים את הפוקוס במה שמושך את העין שלנו, אך הוא שגוי ומפספס את התמונה”, הוא הסביר. לעזרתנו הסמארטפון מפעיל נקודת פוקוס בנגיעה על המסך והוא מנחה את המצלמה היכן למקד את הצילום. 

היכן למקד את הפוקוס?

שימו לב לניגודי צבעים ומקדו את הפוקוס היכן שהניגוד בולט. כשמדובר בבני אדם, או בבעלי חיים מקדו את הפוקוס על העינייים. לעומת עור הפנים לעיניים יש צבע. אגב, אם תשימו לב, כאשר אתם מביטים בתמונה של אדם או בע”ח ההתמקדות שלכם היא בעיניים שלהם. לחצו לחיצה ארוכה על המסך עד שנקודת הפוקוס תינעל. במצב הזה המצלמה תהיה ממוקדת על נשוא הצילום, עד שתסיימו. אחד הצלמים הפנה את תשומת ליבנו להגדרות המצלמה, שבהן יש אפשרויות מדהימות שמסייעות בדיוק הפוקוס.

צלמו בגובה העיניים

צילום של ים בעמידה נראה שונה לגמרי מצילום בישיבה, או בשכיבה. בדר”כ צילום של ים, ילד, בע”ח או צמח יהיה מוצלח בכמה רמות מצילום בעמידה. תקפידו לחפש את הזווית המתאימה ביותר ותקבלו תוצאות שיפתיעו גם אתכם.

נצלו את האפשרויות שמעניק הסמארטפון

מצלמות הטלפון מאפשרות לנו להפיק תמונות מהממות, אם רק ננצל נכון את הפונקציות שהן מציעות. לדוגמה, מצב דיוקן/פורטרט יוצר מיקוד מדויק וברור והוא אידיאלי לסלפי. על-ידי הקשה על המסך יופיע עיגול המיקוד ואנחנו יכולים לבחור היכן למקם אותו. הרקע יטושטש ונשוא התמונה יקבל בולטות מדהימה.

רוצים לצלם נוף? בדיוק בשביל זה יש אפשרות לצילום פנורמי. כדאי לאחוז בטלפון לאורך ולשמור על קו אופק ישר. 

עריכת התמונה

תוכנת העריכה של הטלפון, מאפשרת לנו להפיק תמונות, שבעבר רק צלמים מקצועיים עם חדר חושך וציוד מיוחד ובשלבים מאוחרים תוכנות כמו פוטושופ יכלו לעשות. תוכנת העריכה של טלפון תאפשר לכם לשפר את איכות התמונה ולהפוך אותה לאיכותית. תוכנת העריכה מאפשרת להגביר את הניגודיות של צבעים, להאיר את התמונה, לערוך חיתוכים ולהסיר פרטים, שפוגמים במראה.

הוציאו את התמונות מהגלריה

צילמתם תמונות נהדרות ועכשיו הזמן להוציא אותן מהגלריה ולשלב אותן בחיים היומיומיים שלכם. מה יותר נעים מתמונת פוטובלוק שמונחת על שולחן העבודה וממנה מחייכת המשפחה הנפלאה שלכם? או אולי תמונה מהממת על המקרר, המקום שבו כולנו נמצאים חלק ניכר מהיום.

כאן באתר מגנה – הדפסת תמונות על מגנטים ופוטובלוק תוכלו לקבל שירות פיתוח תמונות באיכות גבוהה.

אהבתם? שתפו את המאמר

לקוחות יקרים,
האתר שלנו נח
בשבתות ובחגי ישראל

נשוב לפעילות מיד בצאת השבת
שבת שלום :-)  

התחברות

הרשמה

הנתונים האישיים שלך ישמשו כדי לתמוך בחוויה שלך בכל אתר זה, לניהול הגישה לחשבונך ולמטרות אחרות המתוארות ב-מדיניות פרטיות שלנו.

1