משלוח חינם בקניה מעל 249 ש”ח

0

מדוע תמונות על מגנטים הן מתנות הערכה נהדרות לעובדים?

גילוי הערכה לעובדים חיוני לכל עסק מצליח. מתנות הערכה לעובדים הן דרך מצוינת להגביר את מורל העובדים, להראות הכרת תודה על עבודה שנעשתה היטב וליצור תרבות עבודה חיובית. אם אתם מחפשים דרך ייחודית ומותאמת אישית להראות לעובדים שלכם שאכפת לכם, אנו מציעים לכם להעניק להם מגנטים מותאמים אישית.

למה דווקא תמונה על מגנט? הנה כמה סיבות מדוע מגנטים לצילום הם מתנות הערכה נהדרות לעובדים:

התאמה אישית: מגנט עם תמונה אישית זו דרך מצוינת להראות לעובדים שלכם שאתם מעריכים  אותם כיחידים. מגנטים מותאמים אישית הכוללים תמונות של עובדים או יקיריהם הם מחווה מתחשבת ומשמעותית שתגרום להם להרגיש מוערכים.

פונקציונלי: תמונות מגנטים הם מתנה פונקציונלית שניתן להשתמש בה בדרכים שונות. עובדים יכולים להשתמש בהם כדי להציג תמונות על המקרר או  דלת הבית שלהם, או על קיר צבוע בצבע מגנט. בכל פעם שהם נהנים מתמונות מגנט שהענקתם להם, הם יזכרו בהערכה וההכרה שלכם.

חסכוני: תמונות מגנטים מותאמים אישית הם דרך חסכונית להראות לעובדים שלכם שאכפת לכם מהם. הם דרך פשוטה אך יעילה לומר “תודה” מבלי להיכנס להוצאות גדולות.

עמידים לאורך זמן: בניגוד למתנות מסורתיות כמו שוקולדים או פרחים, תמונות מגנטים עמידים לאורך זמן וימשיכו להוות תזכורת להערכתכם במשך שנים רבות.

רב תכליתי: ניתן לעצב מגנטים מותאמים אישית כך שיתאימו לכל אירוע או חג. בין אם זה ליום נישואין לעבודה, עבודה שבוצעה היטב, או פשוט להראות הערכה, תמונות מגנטים הם מתנה רב-תכליתית שניתן להתאים לכל מצב בקלות ובמהירות.

לסיכום, תמונות מגנטים בהתאמה אישית הם דרך ייחודית ומותאמת אישית להראות לעובדים שלכם שאתה מעריכים את העבודה הקשה והמסירות שלהם. הם פונקציונליים, חסכוניים ועמידים לאורך זמן, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור כל עסק המבקש להגביר את מורל העובדים וליצור תרבות עבודה חיובית. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מתנה להוקרה לעובדים, תשקלו להעניק להם הדפסה של תמונות אישיות על מגנטים.

מגנה ביזנס

רוצים להפתיע את העובדים בתמונת מגנט מתנה? יש לכם רעיון למשפטי השראה או תמונה שתרצו להדפיס על מגנט ולהעניק לעובדים?

לנו בפוטו מגנה יש ניסיון עשיר בהדפסת תמונות על מגנטים לחברות הייטק, משרדי עו”ד ועוד בתי עסק רבים שבוחרים להעניק לעובדים תמונות על מגנטים מטעם החברה הטבה לעובדים לרכישה באתר ועוד.

רוצים לשמוע עוד על השירות שלנו לבתי עסק וחברות? מוזמנים לדבר איתנו

 

התקשרו אלינו>> 055-9107399

שלחו לנו הודעת וואטספ>>

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 

השאירו פרטים

אהבתם? שתפו את המאמר

התחברות

הרשמה

הנתונים האישיים שלך ישמשו כדי לתמוך בחוויה שלך בכל אתר זה, לניהול הגישה לחשבונך ולמטרות אחרות המתוארות ב-מדיניות פרטיות שלנו.